Producenci
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z dnia 24 czerwca 2014 r.) na wszystkie produkty zakupione w sklepie przysługują uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.

W celu zareklamowania zakupionego w naszym sklepie produktu prosimy o opisanie problemu związanego z otrzymanym towarem na adres kontakt@wybiegmody.pl

W tytule maila wpisując „Reklamacja”.

Reklamacja będzie rozpatrywana w terminie 14 dni. Poinformujemy Cię o sposobie załatwienia reklamacji.

W razie pytań prosimy o kontakt kontakt@wybiegmody.pl

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami (tel.728557858 lub kontakt@wybiegmody.pl), a następnie wypełnij potrzebne oświadczenie (Formularz Zwrotu) i wyślij go na adres podany przez sklep wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Wybieg Mody Kamil Wojdanowski

ul. Piaskowa 56/8

72-010 Police

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl